dinsdag 18 juni 2013

İzmir en 2 affo,s : Angelstory - Mysterie Ula Lenz

Vanaf 20 mei was er een tentoonstelling in Izmir.
Werkstukken van Elisabeth Strub Madzar en haar cursisten.
In Parijs geboren maar sinds 1977 woont ze in Turkije.
Er wordt gewerkt met oude en waardevolle stoffen en weinig gequilt.
Verder worden er veel motieven uit de Islam, de Selçuk en Osmaanse periode gebruikt.
Mocht slechts twee foto,s maken.
Went to an exhibition in Izmir.
An exhibition from wok of Elisabeth Strub and her grup.
She is born in Paris butl lives since 1977 in Turkey.
They are using old and valuable materials. They are not quilting a lot.
Mostly they use motifs from the Islam , the Selçuk and Osman periodes.
They gave permission to take two pictures.


Afgelopen donderdag is onze tentoonstelling geopend.
Hier drie werkstukken van mijzelf.
Bovenstaand de "Angelstory" waar alleen de onderkant nog van moet worden afgewerkt.
Last thursday started our exhibition.
Above the Angelstory.. the border at the bottom is not finished yet..
En hierboven de mysterie van Ursula.
 Above the finished mysterie from Ursula and below the Floating blocks.


Ook de"zwevende blokken" van mij hangt  ... maar die heb ik al eens getoond.
De foto,s zijn niet geweldig door de lichtinval.

2 opmerkingen:

mieke zei

Mooi de Angels Story.
Leuk de mysterie en de zwevende blokken.

De dame op de bovenste foto, hebben we denk ik al een keer mogen zien.
En apart de foto daaronder.
grtjs Mieke

Johanna Zweden zei

Wat ben ik toch lij met het internet en dat ik vanuit Zweden even mee kan genieten van al dit moois
Fijne week groetjes Joke