vrijdag 29 augustus 2008

Te warm voor patchwork.. maar toch wat gedaan.

Doe niet veel... ben wat bezig geweest met de midgetblokken en wat blokjes voor de Dear Jane.
Toon de blokken voor de Dear Jane nog niet omdat ik van de A blokken alleen nog maar 1 - 2 - 3 - 6 en 7 heb gemaakt en ze op volgorde wil tonen.
Van de B blokken trouwens B 1 t/m B 7.
En nee... dit heb ik niet allemaal de afgelopen week gedaan...

De Midgetblokken maak ik met name in een groene kleurstelling en de Dear Jane in alle kleuren van de regenboog.
Bij de Midgetblokken zitten blokjes bij waarvan ik denk... Jolie waar ben je aan begonnen... Zo af en toe doe ik dan ook even een gemakkelijker blok tussendoor.




Bovenstaande de Midget blokken
Heb deze nog niet getoond en heb er inmiddels meerdere gemaakt maar wil ze hier op volgorde tonen.

nr 21 Snowball Flower
nr 22 Kaleidoscope
nr 23 valentine
nr 24 House Glass
nr 25 Guiding Star
nr 26 Old Snowflake

Sentimental Stitches is nu ook begonnen met een BOM mbt Amish... en heb de eerste 3 blokken opgeslagen... lijkt me erg leuk om te doen. http://sentimentalstitches.net/free-stuff/block-of-the-month-quilt-designs/shipshewana-amish/

De 9e beer is ook af.. oom beer.. en zal die volgende week wel tonen want de beer die nu komt is erg gemakkelijk... een beer zonder kleding.. of te wel een naakte beer :-)

4 opmerkingen:

Annelies zei

Mooie blokken !

Anoniem zei

Hallo Jolie,

Leuk web-log heb je, kom nou vaker kijken. Vraagje heb mij ook ingeschreven voor de Amishquilt en gevraagd voor de eerste twee partonen.
Mocht ik die nou niet krijgen mag ik dan een beroep op jou doen?

Groetjes Marga

jolie zei

Marga:

Weet niet hoe ik je kan bereiken. en hoop dan ook maar dat je dit hier zult lezen.
De eerste 3 blokken voor de Amishquilt zijn alle 3 te downloaden op de website. Dan even klikken op "section 1" (of 2 of 3) onder het plaatje daar.. en dan wordt het gedownload. Kom je er niet uit.. dan kan ik je wel verder helpen :-)

mieke zei

hoi jolie,
ik kwam even bij je neuzen. o.a naar je midget blokjes in het groen, de dear jane ... kleuren vd regenboog? daar bedoel je echt regenboogkleuren mee, of gewoon van alles en nog wat ?
ben benieuwd hoe ze er uit zien.
op mijn blog, zette ik inderdaad alles over 1 onderwerp bij elkaar, daar was ik ondertussen ook al achter, dat ik dat niet moet doen.
ik vond dat overzichtelijker, voor me zelf. maar een ander kan het dan niet vinden.
groetjes mieke