woensdag 19 november 2008

nieuwe BOM Red Delicious.


Links op mijn weblog is een rode appel te zien.. als je daar op drukt kun je een nieuwe BOM downloaden.

Het zal uit 12 blokken bestaan voornamelijk applicatie en redwork. Soms zullen er meerdere blokken te downloaden zijn.
De oude blokken zullen steeds verwijderd worden.
Nieuwe blokken komen de 15e van elke maand.

Mensen die de blokken willen uitprinten... zorg er dan voor dat je de nieuwste versie van ADOBE reader hebt geinstalleerd.


There is a new bom "Red Delicious".. started this week. See also the red apple on the left site of this blog.
http://estheraliu.blogspot.com/
Every 15th day of the month a new block will be published.. sometimes more than 1 block a month so it will not take 12 month.
After a new block is published the older one will be removed.
The blocks are made in Needle turn applique, fusible applique and redwork.

For printing you need the newest download from Adobe reader.

2 opmerkingen:

Jossie zei

Lijkt me een heel leuke BOM. Ik heb hem zelf ook gedownload. Ik zal het plaatje ook op mijn blog zetten. Is misschien een leuk idee om dan af en toe eens bij de deelnemers een kijkje te nemen.

Anoniem zei

Het eerst blok van de bom ziet er veel belovend uit ik ga er ook mee aan de slag komende week. De link staat ook op mijn blog.