dinsdag 8 december 2009

een hele kleine update

Ben al lang en breed weer terug van 11 dagen Nederland maar geen tijd gehad of genomen voor dit blog. Daar gaat deze week weer verandering in komen want heb niet stil gezeten. Wil eerst de blogs van andere dames gaan lezen.
Op de foto hier boven ben ik een top aan het sandwichen die mijn moeder heeft gemaakt.
Jullie zien me deze week weer verschijnen :-)
I went to The Netherlands for 11 days.. and after I did n,t find time for my blog...
First I will read the blogs from the other ladies and this week I will show what I did.. and I did a lot...
At the photo above I am sandwiching a top my mother made.


Ben ook een dag naar Den Bosch gegaan en heb daar deze patchworkwinkel bezocht. Een schitterende winkel en een erg leuke en aardige eigenaresse.
One day I went to Den Bosch and visited there this patchwork shop. Worth to visit and the owner of the shop.. a very nice lady.
See you this week :-)

5 opmerkingen:

Chris zei

Ik kom even bij je buurten. Het is zo leuk dat dat op deze manier kan. Bedankt voor je reacties op mijn site. Ik leer hoe langer hoe meer Nederlandse vrouwen die in het buitenland wonen, kennen. Ik begrijp dat je net hier bent geweest. Wat zal het toch een verschil zijn tussen daar en hier. Ik zie ook dat je met de kalender BOM bezig bent. Ik ben er vorige maand mee begonnen. Dus volgend jaar om deze tijd moet ik alle maanden klaar hebben. Ik ga nog even rondkijken. Hartelijke groet van mij, Chris

katrien zei

Leuke quilt van je mams.

Annelies zei

Wat leuk je op een bekende plaats in Nederland te zien.
Ik hoop dat je hebt genoten.

Guute zei

Leuk dat je weer even in Nederland was! En die top van je moeder ziet er alleszins prachtig uit!

quilting Jeannet zei

Dag Jolie,
wat leuk om weer van je te horen en te lezen ! gezellig dat je in Nederland was, en de top die je moeder gemaakt heeft ziet er goed uit, ook erg leuk om samen met je moeder een hobbie te delen.

groetjes, Jeannet